Vi har bevis for, at hvis du bruger landings faner vokser din facebook side hurtigere i gennemsnitet end dem, der ikke harlandings faner faner. 

Mange Facebook sider har dem, andre har ikke. I dag vil vi tale om landings fanerne og deres betydning på en Facebook-side. 
Vi bliver ofte spurgt af vores kunder: “Hvad er Facebook landings faner? Skal vi bruge dem på en Facebook-side, og hvorfor? ” 
Vi besluttede at bruge nogle af vores data fra Miss Money Penny og lave en lille undersøgelse om landings faner. Vi ønskede at finde ud af, om det hjælper at have landings faner på sin facebook side. Virksomheder konvertere flere Facebook-brugere til deres fans, og derved øger deres fanskare mere og hurtigere end sider uden landing fane.
Så hvad er præcist en landings fane? 
Landing faneblad er en fane på din Facebook side, som vises til de besøgende på din side, som endnu ikke er dine fans. I stedet for direkte viser en væg til de besøgende, det er meget mere tiltalende at vise en pænt designet fane, som vil introducere din sider, give de første oplysninger om, hvad den handler om, og vil vise en opfordring til handling for at blive en fan af din side . 

Hvad vi fandt ud af det?

Gennem Miss Money pennys database, fandt vi ud af at ved brug af  landings faner gør at dine sider vokser hurtigere i gennemsnitet, end dem der ikke har nogen. 
Vi tog nogle andre sider og sammenlignede deres fan vækst i de sidste par måneder. Vi splited udvalgte sider i to kategorier – Facebook sider med en landing fane og Facebook sider uden den. Når vi sammenlignede disse to kategorier i form af Fan vækst, vi fandt ud af, at Facebook sider med landing faner steg ca. 38% hurtigere end sider uden en landing fane! 
Nogle top virksomheder hat stadigvæk ikke en landings fane. Bare se på disse sider som Converse All Star, Zara, Forever 21, osv. 
Snart vil vi evaluere sider på andre markedssektorer samt se, om der er nogen større forskelle. 
Vi er ved at indsamlet alle disse oplysninger gennem Miss Money Pennys Analytics, som giver dig mulighed for at overvåge faner for dig og dine konkurrenter, og se om de har lanceret de nye, eller ændrede landings fanen. En af de gode fordele er – let at kunne følge med på større mængde af konkurrenter.

 


[top]
Leave a Reply