Markedsføre din forretning

Google Adwords kan bruges til at markedsføre din offline forretning, men kun under visse omstændigheder. Først skal du have en hjemmeside eller en blog, før du kan bruge Google Adwords, og hvis du ønsker at bruge dem til at øge rentabiliteten af ​​en offline venture, skal det være en hjemmeside. Hvis du allerede har en hjemmeside, er det vigtigt at sørge for, at det er godt designet og maksimeret til at konvertere besøg til salg. Sørg for, at dit telefonnummer og adresse er tydeligt mange steder på dit websted, hvis du vil have folk til personligt at kontakte din virksomhed. Sørg også for, online-kontakt er let for besøgende på webstedet, hvis de har spørgsmål. Din hjemmeside er en mulighed for at opbygge troværdighed, og hvis du ikke kan blive kontaktet online er alt dit gode arbejde spildt.

Geo-targeting

Det er muligt at forbedre og ranke din mursten og mørtel virksomhed med Google Adwords, hvis du bruger geografisk målretning til at tiltrække lokale besøgende. Geo-targeting betyder, at Google vurderer placeringen af ​​hver besøgende og viser din Google Annoncemanager til lokale udsigter alene. Geo-targeting er en glimrende måde at øge klik-thru-rate (CTR) og afkastet af investeringen (ROI) til offline virksomheder ved specifikt er rettet mod lokale udsigter. Du kan yderligere øge din klikfrekvens ved hjælp af din placering i de søgeord, du vælger, og i selve annoncen.

Men du skal være opmærksom på, at de fleste mennesker, der vælger at søge efter produkter og tjenester på internettet ønsker også at købe online, hvor det er muligt. Så selv om du ønsker at markedsføre din offline forretning, er det vigtigt at have mulighed for online køb. Hvis de besøgende kommer til dit websted og ikke finde noget der har interesse, er der meget lille sandsynlighed for at de vil blive inspireret til fysisk at besøge din virksomhed.

Mindst én af fire ting er nødvendig for at konvertere en online-shopper til en offline køber. Disse er:

1. Du har brug for et helt unikt produkt, som kun er tilgængelig fra dig, og som folk opfatter de behøver.

2. Et produkt for dyrt til risiko at købe online, og som personlig kundeservice og backup (Skulle noget gå galt) er væsentlig.

3. Et produkt, der er for vanskelige at bruge, eller som har forvirrende oprettet instruktioner, så de potentielle kundernes behov for at se nogen ansigt til ansigt.

4. Et produkt, der skal udskiftes, når det er brugt op og for hvilke porto er en unødvendig stigning i omkostningerne.

Hvis dit produkt ikke er i overensstemmelse med en af ​​disse beskrivelser, er det vigtigt at sørge for dit websted er setup til at tage ordrer og gøre salget. Det kun giver mening at bruge din hjemmeside for yderligere online-salg, mens det også forbedre din offline forretning. Google Adwords kan helt sikkert bruges til at markedsføre din forretning,

 


[top]
Leave a Reply